create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 26, 2012

BuBuR ..

Assalamualaikum....
di kala petang yang tak berapa nak cerah, tak berapa nak mendung.....
di kala kerja-kerja masih minima....
sangat rajin aku ingin mencoret dalam blog kecil ku ini....
petang-petang camni dapat minum petang dengan bubur kan best....
huhuhuhu....
saje je nak share dengan korang bubur-bubur kegemaran aku....
jom ....check it out....(saje nak bagi terliur) ....ahaksss.....
1. bubur jagung + sagu .....
perghhh....meleleh air liur walau pun cuma tengok gambar je....

2. bubur pulut hitam ...
ni kalau dapat makan, isi pulak ais...memang terbaeekk laa...

3. bubur kacang hijau ...
pun sedap.....ishhh...lapar pulak aku....huhuhuhu


4. bubur durian...
yang nih ikut musim.....tapi bila tiba masa nya, perghhh.....
pening bau durian je....ni kalau kena dengan roti, memang best la...

5. bubur caca....
yang nih seingat aku, paling sedap aku makan, yang arwah
atuk aku buat kan.....memori sangat...=(
 itu lah antara koleksi bubur yang aku paling minati......dah tak mampu bercerita dah...
rasa lapar mula menyerang.....

p/s: nape la xde org jual bubur kat Lembah Klau ni? aiyakkk......kempunan.....

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com