create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, May 14, 2012

Gelombang Merah Yang Best ....

Assalamualaikum.....
sudah agak lama jugak rasanya aku tidak membebel dalam blog aku ini....
busy sangat-sangat.....
dengan kerja....
dengan aktiviti masyarakat....
dengan tanggungjawab....
dengan keluarga.......
memang sangat sibuk.....
baru sekarang aku sedar, betapa berharganya zaman/masa kanak-kanak.........
masa masih belajar....
masa masih bergantung dengan ibu bapa....
kini tanggungjawab di atas bahu aku pula....
terkadang sampai tiada masa untuk diri sendiri....
event sana sini....
nak attend majlis pun merata.....
penat, tapi aku suka.....
betul la kata orang.....
hidup tidak seperti apa kita rancangkan....
kita rancang ikut plan A, plan B jadinya.....
by the way, aku nak kongsi cerita tentang pengalaman aku pergi ke stadium bukit jalil....
al maklum la....itu first time g sana....hehehe
aku pergi dengan rombongan bus.....
untuk hari sambutan ulangtahun UMNO yang ke 66....itu la nama nya Gelombang Merah....
memang betul-betul sesak dengan manusia yang bersalut baju merah....
aku tak terkecuali...
cuma aku punya tugas lebih sikit...
aku kena jaga anak-anak buah...supaya tidak hilang dalam lautan manusia....
senang nak panggil balik...
sesak nya kawasan tuh, memang tak tergambar....
aku sampai berpeluh-peluh....
tapi aku tak kisah sangat sebab, pengalaman itu yang penting....
tengok yer gambar-gambar yang mampu aku kongsi kan di bawah ini....

ini aku snap guna iphone aku.....merah kan....tapi semua terkawal....=) 


ini antara yang pergi pada malam itu....mak cik tuh sporting giler....


jangkaan manusia yang hadir, sekitar 150ribu orang.....
tapi xde pulak yang mengganas macam BERSIH tuh....=) 



budak-budak nakal ni....asyik bergambar aje....

UMNO....dulu, kini dan selamanya....=) 

ade benda ni...tapi semua xnak naik...hehehe

ni masa nak balik dah....
semua sibuk mencari kawan-kawan.....
takut ada yang sesat tak jumpa bus.....

p/s: dalam happy2 camni pun, jangan lupa pada 3 sahabat perjuangan UMNO kita yang terkorban dalam nahas jalanraya......Salam Takziah buat keluarga mereka....

Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un


penumpang lain yang terselamat....
kasihan kakak tu...


kesakitan...




No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com