Friday, November 18, 2011

Wednesday, November 2, 2011

Alhamdullilllah....

Assalamualaikum....
tajuk entri aku malam nih, "Alhamdullillah"...
tapi bukan lagu Maher Zain tuh tau...
nih tentang ape yang abah aku cakap....
nak tau??
baca kat bawah nih.....(di sebabkan aku malas nak taip, so aku copy paste kan aje dr FB aku...hehehehe....jangan marah.....nanti kena jual...)
this is my beloved ABAH....



aku: abah....akak masak lauk simple je malam nih.....akak masak ape yg ada dalam peti ....

abah: ok la tuh......kira ada jugak....kalau orang kat afrika tuh , makan belum tentu ada......kita kena bersyukur..

aku: akak bersyukur bah....tiap2 ari akak bersyukur....

huhuhuhuhu......abah aku mmg kurang bercakap....x macam aku yg chatterbox nih....tapi bila abah bercakap, mmg ada isi....love u abah....

menu makan malam ni..
*nasi putih
**ikan kembung goreng
***sambal terung 
**** air suam
***** berteman kicap manis cap kipas udang....(memang best) 

abah aku tambah 3 kali.....hehehhee.......alhamdullillah......abah, thanks sbb besar kan akak dengan ilmu dunia dan akhirat....insyaAllah....akak tak kan lupa ajaran abah......love u abah.....





Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com