create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, January 5, 2011

Aku.......

thIs Is Me...MiszNia...

ASSALAMMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA....
hehehehe.....formal giler....
so...
aku x penah bercerita dalam blog ni...
yang aku slalu buat adalah...
share lagu n lirik je...
so pada sesiapa yang terlihat, tertengok, terkerlih pada blog yang x seberapa ni...
lau nak kenal sape aku...
leh add aku kat FACEBOOK....
http://www.facebook.com/home.php#!/miszniania 
aku sangat simple orang nyer....
gemuk....(lau bahasa halus nyer...CHUBBY)
friendly...(depends la pada keadaan, kalau orang tuh cam *@#! je, jgn harap la...)
minat komputer....(memang antoo komputer laa...)
anak sulung...(dari 9 adik beradik....n awaiting adik yang ke sepuluh..)
tegas/garang tapi baik...(hahaha)
yang paling penting ttg aku...
aku nih sangat mudah orang nye....
berterus terang.....
x suka menipu dan ditipu...
paling teruk adalah..
aku nih penDENDAM...(huhuhu....nih mmg sikap aku...)
so guys....
selamat datang ke blog aku....
selamat berkenalan...
selamat membaca...
selamat mengomen....
selamat semua lah...senang cite.....
have a pleasant reading k....

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com