create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, January 25, 2011

kenapa AKU saje yang merasa???

aku penat hidup begini....
ada bagaikan tiada....
bila tiada dikata2 kan pula...
apa lagi aku harus buat untuk memuaskan hati yang tertentu??
aku nih manusia biasa ....
dilahirkan dengan telinga yang tajam...
setiap hari menangkap cacian dan perli yang x berkesudahan....
bukan aku minta di lahirkan dalam diri nih....
aku x penah minta....
aku x penah minta lebih...
hanya yang aku mahu....
terima aku seadanya....kekurangan ku....
mengapa harus di beza2 kan...
aku x mampu lagi nak menanggung....
di luah atau di telan....kedua2 aku yang tanggung .....
YA ALLAH....aku perlukan HIDAYAH MU ....
tunjuk kan aku jalan MU ya ALLAH...
jalan yang bisa buat aku tenang....
jalan yang bisa memuaskan hati mereka.....
aku sahaja yang merasa.....hurmmm....PENAT.....

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com