create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, January 16, 2011

Ke ManA HaLa TuJu AkU SeLePaS Ini???

mencari makna diri...
kekadang rasa cam x diperlukan...
macam x di endahkan....
apa harus aku lakukan lagi....
menyesali apa yang sudah terjadi...
tidak cukup untuk memperbetulkan keadaan...
KE MANA HALA TUJU AKU SELEPAS INI???
aku sendiri x pasti...
terasa melayang-layang seperti kaki tidak berpijak di bumi.....
kepala terasa berat...
apa makna nyer ini?
harus aku bertahan atau harus aku lari jauh dari semua ini...
aku lemah...
tersangat lemah...
luaran ku nampak teguh...
namun aku punya kekurangan...
semoga aku lebih tabah ...
supaya aku mampu harungi...
walau apa jua yang bakal mendatang....
YA ALLAH...
tunjuk kan lah aku jalan keredhaan MU...
semoga aku mampu kotakan janji-janji ku....
aku bermohon pada MU....
 insya'ALLAH.....
aku akan cuba sedaya mampu ku....


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com