create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 26, 2012

Bumbung Dibocorkan nyer ee pun oleh Bebudak main Bola.....

Assalamualaikum.....
sunyi PJK ari ni....
kul 12.30 tengah hari baru ada user datang....
al kisah nya....
beberapa hari lepas ( menurut Kak Shima) ...
bebudak main bola, tendang bola diorang sampai kena atap PJK....
aisshhhh.....geram lak aku....
besar lak tuh lubang atap tuh.....
kat bawah ni gambar nya....
besar kan? 

akibat daripada itu, pepagi ni...
bila aku masuk kerja, kena mop lantai dan lap pc yang terkena air hujan....
malam tadi hujan boleh tahan la...
pc yang aku terpaksa lap rapi2 n jemur.....belum test on lagi....
jap lagi  nak test.....hopefully elok la....
ishh...tak pasal2 pc ni kena sun bath....
aku terpaksa panggil orang kampung aku untuk repair atap....
temporarily, kata abg keri (org yang bela atap) boleh letak atap lama sebagai ganti....
baik betul hati mereka, bantu aku tanpa bayaran untuk hari ini....
bahaya tuh panjat atap bagai....
thanks a lot to abg keri and the gang...=) 
aku sempat jugak snap gambar bahan bukti.....
antara bahan bukti yang ada..... =)
kos ni semua JKKK kampung aku yang akan tanggung....
abg keri ckp, kena gtau JKKK suh beli :
  1. atap jenis marlex( 1st time aku dengar ) yang panjang nya 9 kaki
  2. paku atap
so, misi lepas ni, nak call encik JKKK untuk bayar semua ini.....
hehehehe

p/s: kalau aku minta pagarkan PJK agak nya, JKKK nak sponsor x? hehehe


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com