create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, March 14, 2012

kartun dan aku.....part II

assalamualaikum....(actually entri ini di buat pada tarikh 12/3/2012, tapi lambat publish)
selamat pagi Isnin...
hari ni aku mengajar di MUDA BESTARI CENTRE, Dong.....
sekarang ni semua student aku tengah buat latihan, so aku ada la masa sikit untuk buat entri ni....
hehehe....jahat kan?
sambungan untuk entri semalam.....
antara kartun-kartun yang aku minat tonton :

JACKIE CHAN ADVENTURES - kartun ni memang sangat sempoi.... lawak bersahaja daripada pak cik dia....memang aku x leh lupa....watak Jane yang sangat nakal......aishh.....nk tonton lagik la jap lagi kat youtube....hehehhehe

"one more thing...."
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES - ninja2 penyu yang sangat kiut.....high class taste tuh tau.....makan pizza je....yang paling kelakar, paling best, tok guru diorang seekor tikus yg handal....hehehhee......aku sayang penyu2 ni......
semua kiut.....<3 
SAMURAI X - kenshin himura yang sangat bergaya bagi aku.....huhuhu.....comel betul bila beliau ketawa.....
algojo battohsai.....
FLAME OF RECCA - recca yang sangat menjaga puteri kesayangan nya....macam2 pertempuran kuasa dia kena harung semata2 nak selamat kan puteri....aishhh......ni pun sama, komik aku baca, cite aku tengok....hehehe....
beliau ader 8 naga api semuanya.....

p/s : adess...banyak lagi nih...to be continued lagi lah yer....=)


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com