create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, March 27, 2012

Statistic http://mmisznia.blogspot.com

Assalamualaikkum.....
tergerak hati aku ari nih nak menjenguk2 statistik blog aku ni....
hehehehe.....rupanya ramai jugak jenguk blog kecil aku ni....
thanks guys....
walau content tak berapa nak banyak, ader jugak orang nak baca....
hehehee....
cini aku share kan stats yang aku dapat.....

terkesima sekejap....hahaha....ader lak viewers dari luar negara....
paham ke korang dengan bahasa tunggang langgang aku ni....
by the way, thanks for viewing my little blog....=)

ternyata, ramai kawan2 FB aku yang jenguk blog ni...hehehe....=)

ogos 2011 - peak time tuh....korang tengok ape masa tuh? hehehe

yang ni pun di kira dalam stats.....=)

memang post paling popular tuh, post paling penuh perasaan daripada aku...=)

kalau guna chrome memang laju pun.....da jarang da aku guna browser lain....

semua kata carian pelik2 belaka.....hehhe.....nasib baik xde key words yg 18sx....kuikuikui



p/s: blog ni dah jadi satu ruang bagi aku suarakan idea, pendapat, perasaan aku.......thanks to all , who visiting my little blog....i really appreciate that...=P

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com