create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, March 24, 2012

Keesamus - young YOUTUBE singer from Thailand

Assalamualaikum....
bekerja seorang diri memang sangat membosankan....
so, hari ni, aku penuhi jadual harian ku dengan bermain games online ....
dan melayan youtube...
tetiba aku terjumpa video-video budak thai ni...
KEESAMUS nama dia...
ni la dia....comel kan?

aku suka tone suara dia...
so aku rasa, boleh lah kot aku nak publish kan dia ni dalam blog kecil aku ni...
hehehe
antara video-video dia cover lagu malaysia.....(best tau)

bukan ku tak sudi (original singer - IKLIM) 


carta hati ( original singer - NAJWA LATIF)


kosong (original singer - NAJWA LATIF)


ombak rindu (original singer - ADIRA / HAFIZ)

:. nak lagi?? korang cari la ek kat youtube.....yang pastinya...budak ni memang sedap suara nyer.....happy listening guys....

p/s: agak2 kalau aku yang buat cover, ader orang nak dengar ke? hahhahaha

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com