Monday, March 26, 2012

Mereka Yang Suka Makan Gaji Buta !!

Assalamualaikum.....
nasib baik ada blog aku ni...
leh jugak aku luahkan amarah aku....
ape masalah diorang aku tak tahu la....
dulu masa kaki asnawi pasang besi macam arial tv tuh...
korang buat sambil lewa jugak....
dressing supposed everyday....
tapi, korang leh datang bila2 sesuka hati korang nak datang.....
SERIOUSLY, MEMANG MAKAN GAJI BUTA!!!
kalau macam ni sikap korang, hancur masa depan adik aku.....
dia muda lagi, nak berjalan kembali....
tengok la macam kelmarin dan semalam, boleh pulak korang langsung tak datang langsung untuk cuci luka kaki adik aku....
bila aku bawak adik aku ke hospital , doktor pun marah kan korang....
rupanya memang banyak da aduan yang diterima oleh pihak hospital mengenai korang ni.....
aku di beritahu oleh doktor itu,aku harus buat aduan pada PEJABAT KESIHATAN DAERAH.....
so, siap la korang...nanti kan aje....
ape aku akan buat....
jangan jolok sarang tebuan....
bila aku cakap baik2, korang buat sambil lewa.....
jangan pandang kami sebelah mata....
aku sangat sayang dengan adik-adik aku....
don't mess up....
ini antara pic adik aku yang sempat aku snap....
menanti di rawat .....masih dalam kesakitan.....

part ini memerlukan dressing setiap hari, at least sekali sehari....

termenung jauh mengenang kan nasib diri....
aku tak sampai hati bila tengok kan pagi2 adik aku dah meraung kesakitan....
sakit yang hanya dia yang tanggung....
si mangkuk ayun tu memang bongok!!

p/s: better watch out!!

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com