create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 11, 2012

kartun dan aku.....

assalamualaikum....
entri kali ni aku nak bercerita tentang minat aku....
minat yang sangat sebati dengan diri aku....
ramai yang cakap, (especially, mak aku) aku ni macam budak2...
hehehe....x kisah langsung....
sebab hanya minat ini la yang boleh menceriakan aku....
KARTUN....
x kisah kartun ape, janji lawak, n boleh buat aku ketawa berdekah2....
selain tu, kartun yang jenis ada penceritaan menarik juga aku x ketinggalan nk tengok.....
di bawah ini antara kartun-kartun yang aku memang x leh miss tengok masa kecik2 dulu......

DRAGON BALL - mmg die hard fan aku ni......kecik2 dulu, smpai penah merajuk ngan mak aku, sbb mak x kasi tengok......hehehhee
komik pun aku baca habis walau pun da tengok kat tv cite ni....hehehe


SAILORMOON - jatuh hati dengan kehandsomeman putera momoru...hahaha.....klaka je kan bila ingat balik.....

"dengan kuasa bulan , akan menghukum mu...."   ahakss...

TOM & JERRY - yang ni memang terbaik......walau cuma kucing dengan tikus, tapi mampu buat aku ketawa berdekah-dekah....=)


dua-dua comel....=) 
JEM - ni cite kartun lama sangat2.....best tau....yang paling menarik, dia ada subang untuk tukar baju ikut suka hati dia .....sebenarnya hologram je.....tapi mmg best la....penah berangan nak jadi camtuh...hahhahaa


tiap-tiap cite dia ader lagu lain-lain.....=) 
POPEYE - makan bayam, leh jadi kuat? memang x masuk akal kan? tapi aku peduli ape....hahaha......best !!
"tuttt...tutt....i'm popeye, the sailorman...." 

OGGY & THE COCKROACHES - cian oggy asyik kena buli....dengan lipas lak tuh.....hahaha....tapi aku memang x kan pernah bosan tengok kartun ni....sbb episod sama pun, aku tengok 15ribu kali pun, aku masih tetap gelak..... korang pun patut cuba tengok tau....=P 
xde gambar jack lak dalam pic ni..
banyak lagi sebenar nya kartun yg aku nak senaraikan....tapi jari ni macam da penat nak menaip....so, entri ni akan ader sequence nanti k.....hehehe......tungguuuuu....to be continued.....









No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com