create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, March 14, 2012

JOHN CARTER (3D) ==>> berbaloi-baloi.....

Assalamualaikum....
aku nak jadi tukang karut tentang filem lak dalam entri kali ni...
hehehe....
nak baca, baca aje....
nak kritik ke, puji ke, sila komen di bawah entri ini....
setelah sekian lama nya aku x tengok wayang, ari ni aku jejak balik ke panggung wayang....
cite yang aku pilih..., macam tajuk entri ni la....
JOHN CARTER ( 3D ) 

(untuk sape yang xtau, ni promo dia....) 

(trailer)

best woooo cite dia.....
nak pulak aku beli tiket yang 3D nyer.....
memang ummppphhh abis la.....

aku suka plot cite nya....
aku malas nak bebel panjang2....
korang nak tau, kena la tengok.....
by the way, aku memang bagi 5 bintang kat JOHN CARTER....
and **thumbs up** pada DISNEY, sebab aku x penah kecewa tengok movie dia....

p/s: aku jatuh hati ngan taylor kitsch....huhuhuhu






No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com