Friday, August 12, 2011

Coretan Tanpa Planning...( hancuss)

ASSALAMUALAIKUM …
da alang2 aku terbuka n ter ‘update’ blog nih….
So aku rasa nak mencoret ler sket….
Untuk yang terlawat blog aku….
secara x sengaja…
dan secara berniat…
xie xie ni….
( hehehe….makna nyer thanks…mentang2 la amik kelas mandarin….kuikuikui…)
Meh aku cite tentang diri aku skit la….
Sbb nanti aku akan cite pape aku nak cite kat dalam ni….
So better korang kenal diri aku dlu….
Aku anak sulung daripada 10 adik beradik……
So, agak berat la itu title…
Macam kak long kawasan la jugak….hehehehe
Abah aku baru 46 tahun, n mak aku lak baru 40 tahun…
Lau aku ckp, slalu org xnak percaya…
Tapi tuh hakikat, sbb parent aku kawen awal n muda sangat….
Da jodoh kan…..
Tapi walau camne pun, setakat hari ni…
Aku amat bersyukur dengan ape yang aku ade…
Sekarang ni pun, taraf hidup keluarga aku dah lebih baik dari dlu….
Dan aku harap, ia akan semakin positif….
Aku pun xtau da ke mana aku melalut nih….
Sbb aku nih failed sket bab2 mengarang karangan….
So, enough for today….
Nanti aku membebel lagi….
Wasalam….=P
Mak n Abah


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com