Tuesday, August 16, 2011

Tanjat Boboi....huhuhuhu

Assalamualaikum...
hehehe...sesaje je nk guna title post kt atas tuh.....
tapi memang tajuk tuh ader kaitan ngan ape yang aku nak cerita....
dulu (tahun lepas nyer kisah) , aku di pilih untuk g " KURSUS AROMATERAPI, MANDIAN HERBA, SENI URUTAN DAN RAWATAN RESDUNG BERASAKAN HERBA " dekat IPS serdang, selangor....
nak di jadikan cite, ari nih, kakak JABATAN PERTANIAN tuh datang cari aku kt opis...
minta  tolong aku untuk ajarkan kakitangan jabatan pertanian tentang refleksologi dan rawatan resdung...
adess....terkesima jap aku....tanjat boboi....
huhuhuhuhu....aku x penah ajar orang bab2 mengurut nih....
mmg la aku ni inherited skills mengurut daripada arwah TOK WAN aku....
tapi, aku jarang sangat gtau org yang aku nih leh ngurut....
bukan kedekut ilmu...
cuma aku x mau umah aku di serbu cam ari tuh....( bila ader makcik pakcik kampung ni tau, terus diorang datang jumpa aku...minta tolong urut kan...) 
aku nih keje...so masa sangat2 la limited....
kalau nak imbau kembali....
dulu, arwah TOK WAN penah cakap camni kat aku " akak kalau x belajar tinggi2 pun xpe....leh jadi bidan...." 
huhuhuhuhu..... so, lepas raya nanti, aku dengan rasmi nya akan jadi tok guru urut...hahahaha
lawaks betul....
k la....nih mencoret masa nak balik keje da...
so xleh nak merapu pepanjang.....
nak balik dlu....
sok cuti.....yahoooo.......nak shopping raya.....
so, selamat bercuti pada aku...n selamat berpuasa buat korang.....=)


benda alah nih la yang diorang minta aku ajarkan....=)

2 comments:

  1. sri..akak skit pala la...boleh tolong urut x?hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.....boleh2.....tapi pengeras nyer....cam biasa la...sebakul jambu....hikhikhik

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com