create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, August 15, 2011

Kisah KU dulu....


Assalamualaikum…
Hurmm….ari nih aku rasa nak selongkar kisah lama….
Ntah nape hati aku tetiba rasa lain..
Sepatutnyer, aku bertunang dulu….tahun 2009 nyer kisah…
Aku perkenalkan dier sbg F jela ek?
Kalau di ikutkan, bulan disember 2009, aku bertunang…
Semua persiapan da di buat….
Cincin da beli…
Baju da tempah…
Sebenarnya, masa tuh aku lum bersedia nak bertunang…
Tapi di sebabkan mak n abah, n F…
Aku ikut jela…
Malas nk pening-pening…
Bila kita buat sesuatu keputusan besar dalam hidup, bila tiba masa nyer, kita akan rasa….
Keputusan itu betul atau tidak…
Si F nih, bukan dier x sayang kt aku…..
Cuma nyer, dier nih melampau sangat cemburu nyer…
Aku rasa aku x leh hidup dengan dier….
So aku putuskan untuk batalkan majlis pertunangan tuh….
Aku nekad, aku putuskan hubungan dengan dier…..
Dan itulah kali terakhir aku berhubungan istimewa dengan seseorang……
Serik…
Xnak lagi terlibat dalam hubungan yang serius…
Sampai sekarang pun dier masih ganggu aku lagi…
Ntah part mana dalam perkataan “Tak Nak” yg dier x paham….
Penat kata tidak…
Hurmmm…..........

p/s : jangan bercinta kalau x ready lagi...


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com