create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, August 19, 2011

Cuti Aidilfitri 2011.....

Assalamualaikum ....

di suatu hari jumaat yang indah, aku terima satu e-mel daripada company ku...
e-mel berkenaan cuti....

kalau di ikutkan hati memang tak puas hati...
tapi, bila di fikirkan puasa....

ku sabar kan hati....
ku berfikir secara rasional...

jadi ini lah hasilnya....
telah ku buat permohonan cuti dalam iHR company ku...

seperti berikut :

28/08/2011 - mohon cuti menggunakan RL NUZUL AL QURAN
29/08/2011 - syarikat bagi cuti persiapan Aidilfitri 2011
30/08/2011 - hari raya AIDILFITRI pertama
31/08/2011 - hari raya AIDILFITRI kedua
01/09/2011 - cuti ganti HARI MERDEKA 2011
02/09/2011 - RL cuti mingguan bertindih pada hari rabu
03/09/2011 - RL cuti mingguan bertindih pada hari khamis
04/09/2011 - mohon cuti menggunakan cuti tahunan 2011

kesimpulannya : aku bercuti selama 8 hari untuk meraikan AIDILFITRI pada tahun ini....

berdasarkan pengalaman ku dalam bidang HR, aku tahu hak aku sebagai pekerja....
so, dapat ler aku cuti pepuas raya kali nih.....
yessssss.....sekarang nih, hanya menanti gaji masuk awal je...
hopefully, dapat la cepat sikit....
nk packing buat duit raya lak nih......
rindu masa kecik2, bila raya je collect duit raya sampai berkepuk....
tapi sekarang, budak2 duk keliling aku minta duit raya....
huhuhuhuhu...nasib badan......
so, kepada sesiapa yang membaca blog aku, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ....
SEMOGA LEBARAN KALI INI LEBIH BERMAKNA BUAT KORANG SEMUA....=)
aku dedikasi kan lagu ini buat korang semua.....



p/s: hati tenang.....sebab da apply cuti raya.......hehehehe.....yahoooooooooo........

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved mmisznia.blogspot.com